Reklámba Csomagolt Tragédia – senki nem vádolhatja érzékenységgel az RTL Klubot


Arról már korábbi cikkünkben írtunk, milyen visszás helyzetet teremthet egy vásárlóban, ha ráébred, melegházasságot támogató terméket tett akaratlanul a kosarába. Netalán a jótékony gyártócég még a pride-ok szervezésébe is beszállt némi készpénzzel, így a CocaCola-fogyasztás áttételesen hozzájárul a szivárványos tüntik elszaporodásához. De még ennél is van lejjebb, ahogy azt az RTL Klub oldala kitűnően reprezentálja is. Az új reklámpolitika jelmondata pedig az “csomagold nyomorba”.

Miért Rigó

A portáltól megszokott rettenetesen bugyuta hírek mellett – úgymint  “Megölte anyja szeretőjét, Buksit, a nőstény németjuhászt“, vagy “Szaloncukorpapírba csomagolta felszeletelt anyósát a festőmázoló“, valamint “Pórázon tartotta gyermekét a milliomos műkörmös” – újabban ez a média lett a bevándorlók legfőbb erkölcsi támogatója. Ebbe az érzékenységbe és európai értékrendbe azonban úgy tűnik az is belefér, ha a nyomort kicsit megfűszerezik rágóreklámmal.

rtl_címlap2

 

Hipernet és a 71 menekült halála

Aki azon a Magyarországon él, amelyet az RTL Klub mutat be nap-mint nap nézőinek, az nem csoda, hogy hamar gyűlölni kezdi hazáját, népét, szomszédját, végül saját magát, hogy aztán felmásszon a gazdagréti panel tetejére végetvetni nyomorult földi életének. Az RTL azonban a gyakorlatra váltotta az elméletet, miszerint a negatív hírek vonzereje jó reklámlehetőség is egyben. A rémült ember jobban fogyaszt. Kis ügyeskedéssel még párhuzamokat is lehet vonni a hír és a reklám közt, pl. menekülő migránsok kontra – sosemtévedszelhavanszupergyorsinterneted – megfulladt menekült; mindigjóhavannáladmobiltelefon – kétségbeesett anya és gyermeke; kabbeegyrágótésmosolyogjésavilágvisszamosolyográd – emberek menekülnek a regisztráció elöl a kukoricásban.

rtl_címlap3

Rendeld a neten ajándék hangszóróval!

Az egészben az a legszomorúbb, hogy a Toronyház munkatársai viszonylag ritkán tévednek az RTL oldalára, de vannak akik rendszeres, mondhatni vallásos látogatói. Mint tudjuk ők a normálisan gondolkodó európai emberek. A jóérzésűek. De valahogy a durva kontraszt felismerésére nem futotta az érzékenységükből, csak nekünk.

rtl_címlap4

Mindig mindenki veled lehet

Mindenesetre reméljük számon tartja az Orbit, hogyan emelkedett a rágófogyasztás a migránsnyomorral megtámogatott kampánynak köszönhetően, a Telenor pedig a hetvenegy bevándorló halála kapcsán megkötött internet-szerződéseit.

Ha sajnálod a migránsokat, kapj be egy rágót!


  Miért Rigó

2 hozzászólás

  1. Molnár Kornél

    Hát igen ez elég brutális. Nagy cégek bármit megtehetnek ők nem lesznek se fasiszták se nácik.

  2. Molnár Kornél

    Hát igen ez elég brutális. Nagy cégek bármit megtehetnek ők nem lesznek se fasiszták se nácik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük