Allah nem szeret téged


 

Jobb ha hozzászoksz, ha már Jézus szeretetétől a falra mászol. 23 27 31 34? ember már tudja milyen Allah szeretete. Az iszlám nem Európába való vallás és a mohamedánok nem Euróbába való emberek. Már amennyiben európai fogalmak szerint beszélhetünk egyáltalán vallásról és emberekről. Kemény szavak? Az igazság sosem leányregény.

[rule style=”rule-dotted” ]

A liberalizmus voluntarizmusa szerint csak egyes emberek felelősek a cselekedeteikért, a közösségek nem, mert azok nincsenek is. Leszámítva persze a fehér, keresztény, heteroszexuális virtuális többséget, akik együttesen felelnek minden rosszért, amit a kisebbségek egymással és ezzel a többséggel szemben elkövetnek. A mohamedánok nagycsaládi, etnikai és vallási közösségben élnek és világlátásuk, világfelfogásuk is ezen alapszik. Az előbbiek tagjaként határozzák meg magukat, a világ ellenében. Az „etikájuk” szerint a nem mohamedánok nem is emberek. Náluk az etika és az erkölcs nem különül el, eszükbe sem jut, hogy etikát és morált kellene értelmezni a saját közösségükön kívül.

Allah nem szeret téged, mert nem vagy ember. Mert disznót eszel, mert sört iszol. Nem csak szabad téged megölni, hanem egyenesen kötelező. Persze a mohamedánok között is vannak gyengék, akik meghagyják a gyaur-ölés örömét és dicsőségét másnak, de ők is tömegesen támogatják, illetve tűrik, hogy közösségeikben a terroristák elrejtőzzenek és felkészüljenek.

Európában a muszlimok, a muszlim közösségek adják a terrorizmus kereteit.

Az európai fehér ember már nem éli életét mindennapi közösségekben. Városivá lett, arctalanná, segítséget és védelmet csak az államától remélhet. De az állam már nem védi meg, mert az csak absztrakt jogokat védelmez, csak abban erős, hogy az „önbíráskodókat”, akik meg akarják védeni magukat, brutálisan elsöpörje. A modern állam nem az őslakosok állama, hanem az újonnan jötteké, ahogy ezt a tételt Norvégia és Svédország államvallási szintre is emelte.

Akik közösségként léteznek és közösségként győzik le azt a többséget, amely atomizált egyénekből áll, akiket egyesével lehet levadászni. A liberális jog képtelen azt értelmezni, hogy nem csak egyéni felelősség van, hanem közösségi is, ott ahol még vannak működő közösségek.

Brüsszelben tegnap mindegyik áldozat egyedül halt meg. Öngyilkos gyilkosaik viszont hordában járnak abban a boldog tudatban, hogy együtt mennek a mennybe.

Azt mondják, hogy a liberálisok nem félnek és erkölcsi tanácsként nekünk is azt mondják, az igazi liberális európai ember nem fél. Ó Isten barmai! Dehogynem. Minden normális ember fél, rettegve engedi el a szeretteit az iskolába, a munkába, tudva hogy bármikor jöhet egy szegény elnyomott kisebbségi, aki felrobbantja a buszt. Aki nem fél az elmebeteg. Aki nem csinál semmit, hogy megvédje magát, az hülye. Aki nem védi meg a családját, a szomszéd nénit, az meg egy gyáva senkiházi.

Világosan kiderült, immár százezredszerre, hogy az európai civilizáció nem tud együtt élni a mohamedánokkal.

Itt az ideje, hogy ne is akarjon.


  Paranoid Android

Élek, ami egy droidtól szép. Remélek, ami optimizmusra vall, viszont idegen a karakteremtől. A jól kompenzált paranoia előny.

5 hozzászólás

  1. homoródkarácsonyfalváért

    Tegnap a Corvinus rektora azzal kezdte a TV-ben, hogy a merényletnek semmi köze a valláshoz. Rostoványi tényleg hol él?

    Az, hogy Merkel láthatóan nem olvasta az általános iskolai tankönyveket a török terjeszkedésről, a Balkánról, Mohácsról, a Magyar Királyságról és így vízummentességről tárgyalt a törökökkel, teljesen hihetetlen.

    De még hihetetlenebb, amit Rostoványi mondott. Olyan meg nincs, hogy nem úgy értette.

  2. Paranoid Android

    Helló Homoród….!:)
    Végre kiderült, hogy kell kommentelnem itt.
    Ezek az emberek nem tudják felfogni, hogy a saját kultúrájuk nem univerzális, más kultúrákban más értékek vannak. Egyszerüen nem értik. Ennyi.
    Tényleg ennyire hülyék.

  3. homoródkarácsonyfalváért

    Szia Paranoid!

    „Kizil Elma” eszméje kapcsán idézi Fodor Pál

    „És a császár elrendelte, hogy példaként hozzanak be és terítsenek le előttük egy nagy szőnyeget, majd a közepére egy almát tétetett. Aztán a következő rejtvényt adta fel nekik, mondván: ’Fel tudná-e venni valaki azt az almát anélkül, hogy a szőnyegre lépne?’ Azok tanakodtak egymás között, gondolkodtak, miképpen volna lehetséges ez, és egyik sem tudott rájönni a nyitjára, míg végül maga a császár lépett oda a szőnyeghez. Két kézzel megfogta s előre lépegetvén föltekerte maga előtt. És így elérte az almát, és visszaterítette a szőnyeget úgy, ahogy korábban volt. Ezután a császár így szólt az urakhoz: ’Helyesebb a gyaurt apránként felmorzsolni, mint a földjét egyszeriben elözönleni. Mert helyzetünk oly bizonytalan, hogy ha a legkisebb kudarc ér ott bennünket, akkor összes földjeink, melyeket elhódítottunk a gyaurtól, fellázadnak és ellenünk támadnak.’ (…) És az urak mindnyájan dicsérték beszédét és a császár példáját.”

  4. homoródkarácsonyfalváért

    Oláh Miklós esztergomi érsek 1530-ban Rotterdami Erasmusnak írt levelében (forrás ugyanonnan)

    “Mert a török, mint tudod, igen hatalmas ellenség és különösen gyorsaságában rejlik az ereje. Azalatt, míg a birodalom fejedelmei valamire készülnek ellene, az képes lenne az egész német birodalmat tűzzel-vassal elpusztítani és nagyon félek, hogy a közismert jóslat a német fejedelmek belső viszályai és nemtörődömsége miatt éppen a mi korunkban valósul meg; t.i. azáltal, hogy a török egészen Kölnig tör elő és ott kell leküzdeni. Nagyon reménykedünk, hogy a császár, a király és a többi német fejedelem ebben a birodalmi tanácskozásban mindazon dolgok fölött határozni fog, amelyek a töröknek Magyarországról való kiűzéséhez szükségesek. De egészen máskép történt, mint ahogy reméltük.”

  5. homoródkarácsonyfalváért

    Az Oláh Miklós idézetben a “közismert jóslat” a Kizil Elma eszméje.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük