Hiánypótló mű került fel az internetre a napokban, megjelent ugyanis Budapest meleg imázsvideója. Úgy látszik az LGBTQFK közösség szerint mégis megéri idelátogatni, annak ellenére, hogy Orbán állítólag mindenkit elnyom, aki nem keresztény, ciszheteró, keménytökű, feltűrt ingujjú parasztgazda.
A kisfilmben egyébként három melegnek látszó fiút láthatunk, akik természetellenesen örülnek mindenkinek, amit a városban látnak, de első ránézésre nem világos, hogy miért örülnek annyira, miért jöttek, ki az a kínai srác, és mi köze a melegségnek a szelfizéshez.
Mivel nem adjuk fel könnyen, megpróbáltunk válaszokat találni a kínzó kérdésekre. A fiúk valószínűleg azért örülnek annyira, mert a „gay” szó az angol nyelveben eredetileg az jelenti, boldog, vidám, vagyis az alaphelyzet eleve adott. Emellett a srácok nyilvánvalóan örülnek annak is, hogy felfedezték az identitásukat, amit nem kell titkolniuk a világ elől, legalábbis Budapesten nem, hiszen ez egy olyan hely, ahova doktorminiszterelnök úr nem engedte be a melegek legnagyobb ellenségét, a Közel-Keleten szocializálódott mohamedán milliókat, így nem kell attól félniük, hogy egy vár aljában lopott csók miatt esetleg egy adag sav kerül az arcukba, ahogyan az a fejlettnyugaton bevett szokás. És ezzzel megválaszoltuk máris azt a kérdést, hogy mit keresnek itt a fiatalemberek.
A videóban feltűnő és újabb kérdéseket vet fel a srácok létszáma, ami pontosan három. Egy ideig azon töprengtem, hogy ha már Magyarországot népszerűsíti a film, akkor köze lehet a „három a magyar igazság” dologhoz, de nyilván nem szerettek volna ennyire mélyen kódolt üzeneteket elrejteni a filmben. Persze én közelítettem rossz irányból, hiszen a válasz itt is egyértelmű: ha valaki igazán nyitott, akkor a kapcsolatába is befogad másokat, nemre és bőrszínre való tekintet nélkül, mert a nyitott-haladó ember nem egy irigy geci, sőt, nem csak a kapcsolatát, de az országát sem félti másoktól, mindent szívesen megoszt. Ezek után szerencsére nem kell fejtegetni azt a kérdést, hogy az egyik fiúnak miért kell mindenképpen kínainak lennie. Amennyiben az úr nem kínai, akkor elnézést ezért a gondolatért, sajnos ez egy olyan ország, ahol minden magasépítésű autót dzsippnek hívunk. Ez van. Senki sem lehet tökéletes.
Aztán ott van még az a rejtélyes nő, vagyis az egyetlen női szereplő a filmben. Ő bizony a kvóta, aki biztosítja a nemi szerepek merev meghatározásának lazítását, megteremti a filmben a nemi egyenlőséget, képviseli a feminizmust, hiszen a hölgy igen férfias dolgot csinál: vezet. Ráadásul itt ismét egy szimbólumba bukkanunk, hiszen Trabantot vezet, amivel egy Lenin-szoborhoz viszi el a fiúkat. Lám, lám íme egyrészről a neomarxista, baloldali beszivárgás, illetve a haladó lenézés, melyek alapját az képezi, hogy hazánk még mindig az elmaradott vadkelet egyik pöcegödre.
Ennél jóval kínosabb kérdés a soha véget nem érő szelfizés problematikája. Erre sajnos nem találtunk értelmes magyarázatot, akinek van ötlete, legyen szíves kommentben ismertesse velünk.
Ja, fontos észrevétel még, hogy a filmben egyik fiú sem dohányzik, ami nagy hiba, hiszen nem lehet jobban ismerkedni a búzibárok előtt, mint akkor, amikor egy fáradt estén az ember arcáról málló alapozót szúrja át a borosta, de ennek ellenére egy csodálatos idegen odalép és megkérdezi: „Adsz tüzet Prométeusz?”
Zárjuk rövidre: három buzi Lenin-fiú, az egyik feltehetően maoista, önként, gay-jel, s nem parancsra élvezkedik itten.
Mindenkinek szabad választása ha ki akar halni. Bár én azért szarul érezném magam ha az első egysejtű ősömtöl idáig minden felmenőm továbbadta az életet és pont én szakítom meg.
“mi köze a melegségnek a szelfizéshez.” – Elég sok!
Nagyon tetszik az evolúciós gondolata, kedves Mátyás! Már többször legondolkodtam a biológia szépségein, főleg akkor mikor egyesek nyavalygását, életundorát hallgatom. Mi mind a 7 milliárdan egy sikeres biológiai lánc pillanatnyi tagja vagyunk. Győztesek, hisz ahogy Mátyás fogalmazta, az első egysejtűtől minden ősünk képes volt továbbadni a génjeit.
Hát úgy fest, a homokosok egy kihaló mutáció. Lelkük, vagyis agyuk rajta.
Viszont ha az élvezetük mellett döntöttek, nincs joguk mesterséges módszerekkel (béranyával) utódteremtésre. A hibás mutációt nem adhatják tovább.
Sőt ha rajtam múlna egy Stop-gay törvénnyel ennek a nemi eltévelygési káros propagálásnak is véget vetnék. Ebben a felfogásban, ha nem is halálbüntetéssel, testi fenyítéssel, de nyilvános ferdülés betiltásában a mozlimokkal értek egyet.
A ferdülés betiltásában először a kretén libsiket kell helyrepofozni. Aztán a mozlimok vagy közbelépnek, vagy nem.
Oké tisztázzuk: ha választani kell, hogy transzelmebajos libsi buzivilág, vagy iszlám, sőt saria, akkor iszlám.
Az iszlámmal viszont az a baj, hogy olyan, mint a pilótajáték: ha mindent meghódít és lepusztít, nem lesz mivel etetni a híveket többé. Igaz, a libsik miatt meg kipusztulnánk.
Azt nem lehetne, hogy fenntartanánk azt a látszatot, hogy itt buzinak lenni azért nem olyan jó? Valahogy nem szeretném, hogy a nemzetközi buzeránsklub napfényes fővárosunkat használná a továbbiakban “vidámkodásra”. E célra ott van Amszterdam.
Karl Lüger volt oly kedves és szép fővárosunkat lejudapestezte. Valamit talán ő is tudott, pedig Bécs sem kutyafüle.
A sariya-klubot meg esetleg lehetne úgy kezelni, hogy “humanitárius segély” címszó alatt egyetemlegesen deporáljuk a libsijeinket a harmadik világba (kellemest a hasznossal), ahol ők esetleg “érzékenyíthetnék” a mahomedistákat (például azt hazudják – – ez a része menni fog nekik, mint tudjuk -, hogy a Koránban sajnálatos nyomdahiba történt, Mohamed igazából nem négy feleséget javasolt, hanem négy férjet). Ha esetleg testületileg bebuzulnak, akkor az 100 éven belül megoldja a harmadik világ túlnépesedési problémáit. Elképzelhető persze olyan forgatókönyv is, hogy a libsiket testületileg megfőzik egy kurva nagy kondérban, az meg – a klasszikus székely viccel érve – “így se rossz”.
Nem is rossz ötlet, kedves Kiss László. Küldjük el a genderistákat érzékenyítésre a 3. világba. Abból mi, a normálisak, rosszul nem jöhetünk ki…