MTI/Mihádák Zoltán

Elmebeteg-e az, aki 150-nel csapat a városban?


A liberálisok szerint nem. Nehéz gyermekkora volt, csak 120-szal ment az az autó, amit a 16. szülinapjára kapott, egyedi eset, az adott szubkultúrában ez a normalitás, stb. A liberalizmus a közveszélyesség fogalmát is megszüntette; szerintük legfeljebb a heteroszexuálisok közveszélyesek, mert telerakják a világot gyerekekkel. És különben is, azért vannak halálesetek a közlekedésben, mert vannak még élők és közlekedők. Karigeri persze most hisztizik, de ha vegzálnák a száguldozókat, akkor diszkriminatív igazoltatásokról énekelne rögtön. De hagyjuk Gerit, ő csak örült, hogy pár percig nem kell az ötszáz millára gondolnia.

Mint már közismert és közfelháborodást is keltett, két elmebeteg 130–150 kilométer/órás sebességgel versenyzett az Árpád hídon. Állítólag ez rendszeres esemény más helyeken is a fővárosban. Nyilván van ennek egy szociológiája, bizonyos társadalmi csoportok fiataljai inkább érintettek, meg van egy pszichológiája is, mégpedig az, hogy az elkövetők buták, mint a segg. De kit érdekel? Közveszélyesek. Életveszélyesek, tudatosan, előre megfontoltan azok. Mi akadályozza meg az államot abban, hogy az ilyen embereket végleg kiiktassa a közlekedésből és pár évre elküldje őket gondolkozni valahová? Persze az autót is mindig el kellene venni, és kár esetén a vagyonukkal is gyorsított eljárással feleljenek.

Ezek tudatos cselekmények: minden elkövető pontosan tudja, hogy bármikor felbukkanhatnak emberek és más járművek előttük, bármikor megölhetnek, megnyomoríthatnak valakit és persze maguk is meghalhatnak. Ez utóbbi okból vélelmezem, hogy az érintettek nyilvánvalóan pszichiátriai betegek is. De ez nem mentőkörülmény, hanem indok a szigorra inkább. Aki ilyesmiért vállalja a börtön kockázatát, az nyilvánvalóan zakkant.

Tehát még egyszer. Tudatos, előre megfontolt, élvezeti bűncselekményről beszélünk, bármit is mond a jogászkodás. Véletlenül nem lehet 150-nel menni. Véletlenül az ember a hetvenes táblánál 82-vel megy, mert kigurult a hosszú lejtőn és közben elbambult. De ha százzal megy ilyenkor, az már nem véletlen és már nem is figyelmetlenség, hanem akkor már nyomja neki…

A magyar jogrendszert domináló jogászok jól láthatóan nagyon kerülik, hogy a látványosan gátlástalan és pofátlan sorozat-bűnelkövetők, akik közvetlenül az utcán mennek szembe a józan ésszel és az emberek igazságérzetével, a tetteikkel arányos büntetést kapjanak. A rendőrség pedig beletörődött abba, hogy a nem büntetett vagy csak a látszat kedvéért szankcionálgatott kihágások elkövetőit nem buzgón üldözi. Szerintem nem kell bizonygatnom, hogy ez nem Pintér Sándor vagy a rendőri vezetés „jóindulatán” múlik, hanem a „közegellenálláson”.

A liberális jogfelfogás szerint mondjuk az utcai versenyezgetést nem több éves szabadságvesztéssel kell büntetni, meg az autó elkobzásával (akkor is az, ha az másé, az értéke a versenyezgető sofőr tartozásává válik a tulajdonos felé – majd ő is meggondolja, kinek adja kölcsön legközelebb), hanem sebességméréssel, meg rendőri jelenléttel. Az állam, a rendőrség fektessen hatalmas energiákat abba, hogy kényelmetlen legyen 150-nel csapatni az emberek között gyakorlatilag, illetve azért, hogy néhány közigazgatási bírságot kivethessen. Ez a gondolkodásmód sajnos a jobboldali sajtóban is megjelent, az omnipotens államban való hit jeleként.

Budapesten vajon hány olyan útszakasz van, ahol lehet és szoktak is rodeózni? Az összes körúton kívül, persze.

A két barom szerintem tehát szimpla gyilkos. Nem különbek, mint azok, akik egy földön fekvő embert körbe állnak és addig rúgják, amíg lélegzik. Pontosan tudták, mit kockáztatnak, csak nem érdekelte ez őket, ki tudják zárni a zavaró tényezőket szórakozás közben.

A bűnösségük sem kérdés. Nyilván az ügyvédeik és a bírók majd rengeteg enyhítő körülményt találnak, és néhány tucat tárgyalás, szakértő- és bírócsere, megismételt első fok, meg a Kúria és strasbourgi emberi jogi bíróság után, nyolc év múlva az egyik, amelyiknek az autója agyonütötte a szerencsétlen biciklist, ül is egy keveset.

A probléma tehát nem ez. Először is tényleg kamerázni és mérni kellene folyamatosan a veszélyeztetett helyeken, de nem bírságolgatni kellene, ezekben a körökben jelképes százezrekkel, hanem az autókat minden esetben elkobozni és bezúzatni, illetve a vezetőket alapesetben is lecsukni két-három évre minimum. Jogosítványukat örökre elvenni és minimum öt-tíz évvel fenyegetni őket, ha bármikor is kormány mögött érik őket.

Ez a tétel arányos azzal a közveszéllyel, amit okoznak. Szerintem mi, normális emberek készek vagyunk elfogadni ezeket a szabályokat; kérdés az, hogy az utcai autós elmebetegek és a kényes ízlésű liberális jogásztársadalom, illetve esetleg az EU nem találja ezt is aránytalannak.

Persze annak fogják, hiszen ez is csak egy olyan elmebajfajta, ami a normális emberekre veszélyes – nehogy már hátrány érjen valakit a „közveszélyes gyorshajtó identitása” miatt.

Gyerünk, jogalkotók, gyerünk, rendőrök, nem sok helyet foglalnak majd ezek a börtönben, a harmadik után majdnem mind elmennek valami pályára kiélni az „identitásukat”. Legyen kreatív a kormánytöbbség, tutira ki lehet rettenetesen tolni törvényesen is az ilyen rohadékokkal.

Ja, és szeretném tudni névvel, címmel, hogy kik voltak ezek. Ha a Stohl Buci vagy mi a neve se lett kibetűzve, akkor a közismertség ezeknek is megjár.

Budapest, 2023. július 1.

Vezető kép: Összeroncsolódott kerékpár és személygépkocsi darabjai az Árpád hídon 2023. július 1-jén. A balesetben többen megsérültek, egy férfi (aki vétlen áldozat) a kórházban meghalt. Fotó: MTI/Mihádák Zoltán


A szerző: Paranoid Android

Élek, ami egy droidtól szép. Remélek, ami optimizmusra vall, viszont idegen a karakteremtől. A jól kompenzált paranoia előny.

Ez is érdekelhet

Már a szólásszabadságnak is annyi Brüsszelben, most lesz az utolsó olyan EP választás, amikor még megállíthatjuk a kommunistákat

  A Kedves Olvasó hunyja le a szemét és képzelje el, hogy egy gyönyörű virágos rét …

53 hozzászólás

  1. Tudományos libsizmus

    Igen, elmebeteg.
    Egyébiránt az is elmebeteg, aki járdán 40-nel száguldozik elektromos rolleren.

    • Attila Rubecz

      Nem ! Nem az! Az ido penz! Amiota londonba bevezettek 20miles tempot azota minden percben megszegem a szabajokat.
      Ami utat addig 1 ora alatt megjartam az most neha 2 oraba kerul.
      A biciglisekrol meg a gyalogosokrol annyit h ha betartattnak a rend emberei a kresz szabajokat veluk is akkor valoszinu javulna az atlag.
      De nektek csak az autostnak meg a motorosnak kell a veret szivni. Parazita banda.
      Epitsetek bicigli utat es zebrakat meg feluljarot es igenis kenyszeritsetek a hasznalatara oket.
      Hagyjatok mar beken az osszes autost legalabb is azokat akik haladni akarnak.
      ismetlem. Az ido penz ! Es nagyon draga!
      Mi a baj a nemet sebesseg mentes korlatozassal????
      Semmi! Tanits meg mindenkit vezetni jol. Aki nem az utra valo ( lassu tuty muty sofor aki nem ismeri fel a helyzetet) annak ne adj jogsit v vedd el tole.
      na nekem ez a velemenyem.
      koszi.
      Attila

      • Az idő pénz. Mennyi pénzért cserélnél evvel a szerencsétlen áldozattal? Mondhatod fontban is. Hál istennek már nem itthon élsz és remélem nem is fogsz. A nevedet is megváltoztazhtnád.

  2. Királytigris

    1. Aki 150 km/h-val száguldozik lakott területen, azt elmeorvosi eset.
    2. Miért nem járőröznek a rendőrök éjjel, főleg azokon az egyenes útszakaszokon, ahol gyorsasági versenyt szoktak rendezni?
    3. Miért nincs sokkal több alkohoszondás és drogellenőrzés az utakon, főleg a késő esti és éjszakai órákban?
    4. Főúton biciklizni életveszélyes. Soha nem próbálnám ki!!!!Aki a főutakra biciklisávot festetett, az hülye, és nem ért a közlekedéshez. A bicikliseket a mellékutcákba kell terelni, ahol a bringázás sokkal biztonságosabb! Nem felejthető el, hogy ütközés esetén a biciklist semmi sem védi, a teste azonnal roncsolódik, ellentétben az autóban ülővel. Bár törekedni kell rá, hogy soha ne történjen baleset, de sajnos ez kivitelezhetetlen! Baleset sajnos mindig volt, van és lesz. Aki nem hiszi, nézze a baleseti statisztikákat!

    • Nyári Gábor

      De az megvan, hogy itt pl a bringás a járdán ment, szalagkorlát mögött? És itt is meg tudta ölni az a barom.
      Azt mondjuk nem értem, a kamera ebben az esetben mit segített volna? Éjjel történt az eset, úgyse látta volna a rendszámát.
      Az elrettentéssel egyetértek!!! Egy bizonyos mértékű gyorshajtás felett kocsi elkobzás + jogsi elvétel minimum 15 évre. A „normál” épeszű állampolgárnak semmi félnivalója nem lenne egy ilyen törvénytől.

      • Szürke Farkasok

        A kamera elriasztó hatású, tartanának a leleplezéstől.
        A szigorú büntetéssel egyetértek, talán egy új paragrafus a büntetőjogban segíthetne.

    • csakafidesz

      Kikanyarodtam a Pennymarket előtt, és a sarkon a kocsmánál „felült” egy részeg a biciklire, és azzal a lendülettel el is vágódott. Nos sikerült félméterre tőle megállnom, a kocsi fékjét minden erőmmel nyomtam. Addig amig olyan rendelkezés van érvényben, hogy kerékpáros ittas vezetés, azaz biciklizés miatt nem büntethető, és arról se hallani, hogy lámpa hiánya miatt megbüntetik (Nem kötelező fixen rászerelt lámpa a bicikliken, valamikor még kötelező volt, a normalitás jegyében most is annak kellene lenni!) addig a biciklist elgázolók sokszor önhibájukon kivül kerülnek börtönbe.
      Meg kellene már a bicikliseket is fékezni, némelyik gyereket gázol a járdán, embereket lök fel, és röhögve teker tovább. Az elektromos rollerre teljes tiltást kell bevezetni, mert mert önmagában életveszélyes.

      • futóbolond

        büntethető a kerékpáros, ha ittas. a jogszabály meglehetősen rugalmas a témában, a 4 § szerint ugyan befolyásoló szer hatása alatt nem lehet vezetni, de ugyanott kiveszi a kerékpáros közlekedést, amennyiben „a jármű biztonságos vezetésére alkalmas állapotban van” a kerékpáros.

        sajnos, a nevében konzervatív kormányzat meglehetősen liberális a közlekedési szabálysértések és bűncselekmények büntetése terén, sokkal szigorúbbnak kellene lenni és sokkal kevesebb kibúvót hagyni a bűnösöknek!

        • csakafidesz

          Sajnos nagyon sok biciklis mentálisan nincsen a „a jármű biztonságos vezetésére alkalmas állapotban”. Elengedett kormánnyal jön szembe a hülye kölyök. Én pedig lassítok, reménykedek, hogy nem esik elém..

    • csakafidesz

      Nyílvánvaló, hogy eleve őrült aki 150-nel megy a városban. Bár az Árpádhídon lehet 70 km/h tempóval menni, (én inkább csak hatvanat engednék) de ilyen tempóval autópályán kivül sehol ne biztonságos. Viszont, ha őrültnek nyilvánítják akkor nem lehet leültetni. A jogosítványát ellenben végleg be lehet vonni.
      Amúgy az autógyártók is hibásak, mert 690 lóerős kocsikat gyártanak azzal a reklámmal, hogy ez a kocsi 3.5 mp. alatt felgyorsul 100-ra. Ilyen erős gyorsulásnál az ember fejéből kimegy a vér és elszédül..
      Szerintem 100 lóerősnél erősebb kocsit nem kellene engedélyezni. Vagy inkább úgy számolnék, hogy legyen utasonként 25 lóerő, ezesetben 125 LE, és nem több. Ugyanis az autók arra valók, hogy közlekedjenek velük, és nem versenyzés céljára készülnek. A versenyautók ne vehessenek részt a közúti forgalomban.

      • csakafidesz

        Tudom, máris megkapom, hogy a kilencven+ lóerős kocsimmal minek szólok hozzá, az nem is autó. Ráadásul én meg nem vagyok igazi vezető, mert nem megyek sehol 150-nel. De érzem és tudom, hogy ennyi elég. Ha kell gyorsul, ha kell felmegy a hegyoldalon is. Száz lóval már remekül megy egy autó. Főképp, ha egy egykori Ladák 60-70 lóerejét nézzük.

  3. Eötvös Péter

    Ezt a problémát szerintem az Orszggyűlés keretében kell megbeszélni, és késedelen nélkül drákói szigorúságú törvényeket hozni!

    • 20 év helyben járás. Alapfokon, tárgyalás nélkül.
      Tárgyalással tényleges életfogytig.

  4. ezért büntetésül a sok ezer autós meg menjen harminccal (ha bír)

    • csakafidesz

      Persze, hogyne. Van egy csomó hely, játszótér, iskola stb. szomszédságában ahol 30 km a kötelező. Az autós nem légüres térben él, emberek, gyerekek is vannak az utcákon.

    • Már nem bír. Legfeljebb lábhajtós Flinstone-sebbeséggel. 😀

  5. Azt nem tudom, hogy elmebeteg-e, de hogy nem normális, az fix!

  6. csakafidesz

    Szégyen volt, mikor az a kigyúrt állat (bocsánat minden állattól) telibe talált egy Citroent 150-nel, két ember meghalt és még a Citroen vezetőjének felelősségét vizsgálták. Egy autósnak a bizalmi elv alapján fel kell tételezni, a másik szabályosan ötvennel jön és nem százötvennel.
    Megyek a kocsival a Rákóczi úton. Éppen nincs csúcsforgalom, szóval lehet ötvennel is menni. Erre ott rodeózik egy Audi, százzal váltogatja a sávokat. Vannak kamerák? Vannak minden sarkon. Történik valami? Semmi sem történik. Ha a Keletiig nem ütött el senkit, akkor a Kerepesi úton majd száznegyvennel folytatja.
    Lássuk be a rendőrség ezeknek csak egytizedét tudja kiszűrni, és komoly büntetést akkor se kapnak, ha elütnek valakit.

    • futóbolond

      a kamerákkal meg csak az a gond, hogy nem mérnek sebességet, főleg nem hitelesen. egy kezdő ügyvéd kb öt perc alatt kicsontozna egy ilyen felvétel alapján történő feljelentést…

  7. Nem vagyok liburnyák,tehát elmebetegnek tartom!

  8. dr. Kolompár Genitália

    A cikkíró véleményével csak egyetérteni lehet. A kérdésére jómagam azt válaszolom: Nem elmebetegek, hanem primitív suttyók. De nyugi, semmilyen hathatós változás nem lesz. Pedig csak az elmúlt tíz év produkál rengeteg olyan „közlekedési balesetet” amik egyenként is indokolták volna a hathatós változtatását a Btk.-nak.
    Amíg vezető politikus kötvetlen hozzátartozóját nem éri ilyen tragédia, addig a leszarom tabletta továbbra is vény nélkül elérhető.

  9. Szívemből beszél, kedves Paranoid Android!

  10. Most egy kis zavar lesz az erőben, mert a narkós gyorshajtót is szeretik, de a bicikliseket meg méginkabb.
    Karácsony azért lett ideges, mert a kurzusa hibája, hogy annyian elkezdtek biciklizni a nagyvárosi életveszélyben.
    Törvényszerű, hogy sok baleset lesz, a mult hónapban is volt egy szintén halálos, nem is olyan messze onnan .
    A rendőröknek a narkot kéne szűrni, az már rég veszélyesebb, mint a pia. Ha meg ittak is, akkor a szonda csak ezt mutatja és így lesz regisztrálva.
    Ilyen orulteket a narko csinál, de ez nem érdekel senkit.
    Én ezt összehozom a mikroadomany kérdésével, narkó bevételből simán keletkezhet annyi kisebb címletű font meg mindenféle valuta.

    • A rendörség is mérlegelhetne, és nem a körforgalomból kihajtáskor elmulasztott index használatáért szórakozna! 10e Ft helyszíni bírság+ 3 évig el nem évülő 3 büntetőpontot kaptam!
      Lenne itt komolyabb munka is bőven.
      Bárcsak az index nem használata lenne a közlekedésben a legnagyobb probléma!

      • Pontosan!
        A kedvencem a ködlámpa problémája a „szakértőknek”. Hosszú cikkek sorában szidalmazzak, aki használja (esetleg neha indokolatlanul), pedig abba még nem halt bele senki.
        Sztem Karácsony biztonsági felbuzdulasa is vmi seft a traffipax céggel, illetve az 50-et 1- el túllépő békés csaladapak vegzalasa penzgyujtessel egybekötve.

      • csakafidesz

        Sajnos az index nem használata miatt is történnek balesetek. Amúgy Dunakeszinél a körforgalom mellé tettek egy biciklis-zebrát, és életveszélyes.

      • futóbolond

        második-harmadik leggyakoribb baleseti ok az irányváltás jelzésének elmulasztása.

    • A következőt tudom elővezetni:
      Újbuda, Barótk béla út, Kosztolányi Dezső tér felől megyünk a Kelenföldi pályaudvar felé.
      Érkezik a 7-es busz. Előtte egy csalás: papa, sorban a három gyerek, 6-tól kb. 10 évesig, a mama zárja a sort. A középső gyerek talán elbizonytalanodott, vagy elfárad,t billeg a kerékpárján.
      Nos?! Mi ebből a tanulság?
      Mit mond a KRESZ? Hány éves kortól kerékpározhat valaki a főúton?
      Nem csodálom, hogy nem kapós a buszvezető állás.

  11. Maga a liberalizmus is egy betegség, minél korlátlanabb, annál veszélyesebb.

  12. Rendben, most történt egy súlyos baleset a sofőr vétsége folytán. Lehet, hogy éppen be volt drogozva. De hát ez egyszeri eset. Ezért nem kell az összes autóst úgy kezelni, mintha mind ilyen őrült lenne. Nem kell drákói szigort előírni, hiszen nem az előírással van a baj, hanem a betartásával.(Ha a KRESZT betartotta volna, nem történt volna baleset.) Egyébként a jelen esetet leszámítva, a biciklisek veszélyeztetnek a legtöbbet. (Mondjuk ott ahol gyalogosokkal találkoznak általában agresszívak.) Azért éjszaka kerékpározni, főleg ilyen veszélyes szakaszon, az is hajmeresztő. Újabban például a kerékpárokon az esti kivilágítás leginkább valami imbolygó pici fényforrás, amit messziről nem is látni.

    • csakafidesz

      Sajnos a kínai villogó is megteszi, sőt nem is kell a kerékpárra feltenni, elég, ha az övén, vagy a táskáján villog. Semmiféle előírás nincsen szabályos bicikli felszerelésre. Tesztelt fényű lámpákra amelyek fixen a vázra vannak rögzitve.

    • ” Lehet, hogy éppen be volt drogozva. De hát ez egyszeri eset. ”
      .
      Akit megöltek, annak az élete is egyszeri eset volt.
      .
      A szüleinek is egyszeri eset volt ez a gyereke.
      Te stupid foskalap! Hát ne buzd már meg, hogy mekkora állatok kavarodnak
      idefele és szertefele is.

  13. Van két hozzászólás, amelyik arra hivatkozik, hogy aki Budapesten biciklizik, az eleve veszélybe sodorja magát. Nem tudom, hogy hogyan tud ez ide jönni, de szerintem nincsenek tisztában a helyszínnel. Az Árpád hídon nincs felfestett biciklis sáv! A kerékpárút (ugye azért ne töröljük el már magát a fogalmat?) ez esetben szeparáltan, szalagkorlát mögött található (amelyet átszakított a vétkes sofőr). Nagy igazság, hogy a most éppen áldozat kerékpárostól elvonatkoztatva a biciklisek túl nagy része suttyó bunkó, gyalogosként gyakran éli meg ezt az ember. De valahol mégiscsak szükség van Budapesten kerékpárutakra, inkább ilyenekre, a gépjárműforgalomtól elszeparáltakra. 150 ellen persze ez sem véd. Meg hát ez egy széles, gyalogos-kerékpáros járda. Lehetett volna ott akkor éppen gyalogos is. Akik a biciklist hibáztatják, akkor mit mondanának? Azt, hogy minek megy gyalog olyan későn?

    Ha megy, használjuk az eszünket, kérem! Ingyen van.

    • Igaza van, de én már továbbléptem.
      Itt speciel valóban a járdára nyomták rá a bicikliseket, de a legtöbb helyen pár centire laviroznak a buszoktol.
      A múlt havi autós -biciklis találkozás is halálos lett, pedig ott nem ment fel az autó a járdára, sőt nem is ment gyorsan.
      Sztem időzített bomba ekkora városban a biciklizést és a rollerozast erőltetni.
      És amúgy igen: ez az ember se halt volna meg,ha nem biciklizik. Akkor ugyanis vagy autóba ült volna, vagy az éjszakai buszra szállt volna, vagy hamarabb hazamegy, de hogy nem gyalogolt volna ejnek idején egyedül ott, az nagyon valoszinű.

      • csakafidesz

        Gyalogost is elütnek zebrán, sőt még a járdán is. „Jobbik” eset, ha műszaki hibából, rosszabbik, ha 120-ra veszik városban a tempót. Nekem az előző kocsimban volt egy piros dióda és a 100 km/h sebességet átlépve a kilométer órában világított. Nem tudom miért a 100-nál volt, de a lényeg, hogy figyelmeztetett a gyorshajtásra.

      • A járdán meg a házak flaánál száguldoznak, és nem egyszer csak egy secundum töredéke választott el attól, hogy elüssön.

  14. Dr. Belák Ferenc

    Néhányszor tapasztaltam vezetés közben, hogy ilyen véglények szórakoznak az utakon. Főleg BMW autókat vezettek. Nem mindig láttam az ocsmány ábrázatukat, de amikor igen, akkor cigány véglényeket láttam.
    Drákói szabályokat kell bevezetni és rendszeresen mérni kell a sebességet. Azonnal elkobozni az autót, őrizetbe venni a vezetőt. Az autót bontóba vinni, tekintet nélkül arra, hogy ki a tulajdonos. Tudom, hogy a libsi jogászok azonnal egy kalap érvet hoznak fel, hogy ez miért nem lehetséges. Ennek a hozzászólásnak az írásakor – földszinten lakom egy lakótelepi házban, a fő út mellett – egy barom véglény érzékelhetően – nem kellett hozzá műszer – kb. 100 km-es sebességgel száguldott át a lakótelepen.

    • csakafidesz

      Ez a másik kedvenc témám. A BMW és azon túl. A Ferrari pl. nem való közútra, de lényegét tekintve senkinek sincsen szüksége rá. Olyan kocsit minek megvenni amelyik 200 km/h felett tud menni? A németeket kivéve mindenhol 130 km/h a maximális sebesség. Ezt egy 70-80 lóerős kocsi teljesíti. Arra végképp nincsen szükség, hogy 5 mp. alatt gyorsuljon százra. Ez a gyorsulás már vérnyomás ingadozást okoz.

  15. Ezek nem elmebetegek. Csak borzalmasan bunkó közveszélyes bűnözők.
    Én a szülőket is bezárnám, amiért ilyen senkiházi gyilkosokat adtak a társadalomnak…

  16. Nem elmebetegek. Szociopaták. Ha elismernénk ezt elmebetegségnek, akkor egyben felmentést is adnánk. Az ilyen száguldozók potenciális gyilkosok előre megfontolt szándékkal, ha sérülés vagy haláleset is az eredménye. Autó elkobozva és elárverezve, a befolyt összeg és minden kárpótlás kifizettetve megosztva az autót odaadó és a bűnelkövető között. S persze súlyos börtön pont a szándékosság miatt.

    S ehhez az autópályákon haladókat letoló erőszakos bűnözőkhöz mégegy megjegyzés:
    A mai világunkban láthatóan felszínre jöttek az összes korcsok, pederaszták, buzik, szadisták, pszichopaták és szociopaták (az utóbbi annyiban különbözik csak a Soros-féle pszichopatától, hogy nem azért gonosz mert élvezi a mások szenvedését, csak azért gátlástalan mert végtelenül önző), és persze az igazi elmebetegek. Ma olyan nyugat és Európa mint egy szarosvödör, amiben az eddig leülepedett szart felkeverték és az most mind a felszínen úszik.
    Ideje lefölözni…

    • csakafidesz

      Nézd kérlek, vezetek már elég régóta. Sőt BMW-t is volt szerencsém. Nos nem kell vele gyorsan menni. Lehet a BMW-t lassan vezetni, tébyleg jól irányítható. Voltaképp nem az autó a hibás a száguldásért. Persze kérdés, hogy minek vegyen valaki drága sportkocsit, ha csak 130 a megengedett maximális sebesség

  17. Minden marad a régiben sajnos

    Semmi nem fog történni, még a végén megsértődne az egyik legnagyobb szavazóbázis (igen, c).

  18. És ahhoz mit tetszenek szólni, hogy a Bartók Béla úton, csúcsforgalomban, a busz/kerékpár sávon elöl a papa, mögötte 10-8-6 éves 3 gyerek, mögöttük a mama, kerékpáron?!
    És ha valamelyik gyerek elesik? És ha a kereszteződésnél lemarad?
    Hány éves kortól közlekedhet valaki bármilyen eszközzel a forgalmas közúton?

    A kerékpáros közlekedés nincs szabályozva! Míg megyek át a zebrán, az autók állnak, a kerékpáros nagy sebességgel húz el előttem, szarik a neki piros lámpára. Véletlen, hogy nem ütött el.
    Nincs szabályozva, nincs kultúrájuk, száguldoznak a járdán is, közvetlenül a kapu előtt. Majd elütötte a szomszéd kislányt, aki éppen kilépett a kapun.
    Ez is felér a 150-nel száguldó bűnelkövetővel.

  19. THOR kalapácsa

    Igen,elmebeteg! VÉGLEG, ÖRÖKRE,el kell venni a jogosítványát!!! Nincs pardon!!!

  20. Jó cikk, örülök hogy valaki mert ilyet írni. Sajnos nagyon nagy a baj, nemcsak az ilyen extrém eseteket beleértve, hanem mert nap mint nap, óráról órára, percről percre sok ember nyomja ezerrel, türelmetlen, a másik autós nem közlekedési partner neki, hanem tötymörgő akadály az ő útjában, aki mérnem takarodik már a fenébe… Nagyon nagy a baj. A közlekedési morál nagyon rossz, nem partnerség, együttműködés és türelem van, hanem türelmetlenség és viszály. Elkeserítő.

  21. A legnagyobb baj az, hogy ha kap fél év felfüggesztettet.
    Márpedig kb ennyit fog kapni.
    És minden megy a megszokott kerékvágásban.

    A kormány pláza cica alkat. GYENGE MINT A HARMAT.

    Tudja a kormány, tudják a rendőrök hogy hol szoktak gyorsulgatni, erre kiteszik a VÉDA kapukat a világ végére, és a gyors forgalmi mérőket is.

    Jajj de nagyon ügyesek. ÁLtalános iskola 2.os szintjén vannak az a baj.

    Lehet hümmögni de a kormány egy lepke fing harmat gyengeségű.

    BÁNYA MUNKA NAPI 16 ÓRÁBAN 20 ÉVIG EZ LENNE AZ ÚGYMOND ENYHE BÜNTETÉS.

  22. részeg volt vagy bekábítózott

  23. Nem kell inni drogozni, és ennyi. A versenyzés veszélyes, nemtudni, mi volt a borulás oka! Na persze egyértelmű a baleset indoka! Büntetést érdemelnek, nem tagadom szeretek vezetni, ezzel együtt jár a facmèregetès is, nyilván teljes koncentráció és felelősség válalással kell ehhez. Szégyen a Mercis hogy nemtud bánni férfi módjára egy ilyen autóval sajnos egy ember életét vette el. Bünhödjenek mind hárman!

  24. Az elmebetegek egyees esetekben lehetnek a többi emberre kifejezetten veszélyesek, ezért is volt hiba megszüntetni a zárt ideg-elme osztályokat. Aki megszüntette ezt, a társadalmat teszi ki veszélynek.
    Az sem megoldás, hogy a lezárt pszichiátriai osztályokra bezsúfolnak minden beteget, legyen az gondolkodni tudó és debilis állapotban vegetáló, aki nem tudja, hogy mit csinál.
    Ez a baj a közlekedőkkel is, együtt kell haladniuk a normálisaknak a debilekkel. A többszörös szabálysértő is nehezen nevezhető alkalmasnak

  25. Előre megfontolt tömeggyilkos.

  26. Stohl András a bucizással részben ki lett betűzve. Amúgy egy kókler ripacs,
    aki időben kihangolta, hogy hol és kikkel kell jóban lenni, vadászni, halászni…
    Bodrogi zseniális színész, mint színészt nagyon szeretem, de elévülhetetlen bűne,
    hogy a bíróságon megjelent a zsaroló kommandóban, és a babuci egy villanásnyit
    sem ült. Viszont a megrokkant bácsit a blikk paparazzói üldözték, arccal, névvel
    kiszerkesztették, és szabályos áldozathibáztató terrorhadjáratot folytattak ellene.

  27. apro_marosan_petergabor

    Nem elmebeteg, csak léha, felelőtlen, ócska, értékzavaros élvhajhász, vastag pénztárcával a zsebében, akit a törvény betűje szerint meg kell és lehet büntetni – keményen.
    A gond, hogy ez működne is, de lesz ügyvédje ennyi pénzből, aki a szuaré javából, jól elhúzott, fellebbezett tárgyalásokkal, szokás szerint jól felépített, erős média hátszéllel kihúzza…
    Császár Előd is megúszta a rendőr családapa megölését, börtön nélkül. Az internetre felrakott eset egészen másképpen mutatja be a balesetét, mint ahogyan történt: bedrogova, 100-al oldalról beleállva a rendőrautóba, biztosítási csalással próbálkozva utána – nem pedig véletlen átcsúszva a szembe sávba…
    Dr. Zamecsnik ügyvéd szégyelhetné magát, de ő nem az a fajta…
    És ezt az embert újra el akarják adni a magyaroknak.
    Remélem az árpádhídi felelőtlen patkányt jobban utoléri a törvény!

  28. Nem. Bünöző.
    És mert gyarkorlatilag más embereket terrorizál, ezért elméletileg egy terrorista.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük